poniedziałek, 12 czerwca 2017

KONKURS




Witajcie!

Już niedługo lato a wraz z nim wakacje. Cieszycie się?


W związku z tym mam dla Was konkurs. Do wygrania są nie dwie, nie trzy ale aż 4 książki od Domu Wydawniczego Rebis
Mowa tu o cyklu Niny Majewskiej-Brown. 
Premiera czwartego tomu serii będzie/była 13.06.17 roku, więc jest to N O W O Ś Ć!

Linki do poszczególnych książek:
-Wakacje
-Zwyczajny dzień
-Jak się nie zakochać
-Nina


REGULAMIN
  1. Organizatorem konkursu jest właściciel bloga: ZATRACENI W KARTKACH- Sebastian Adamczyk
  2. Aby wziąć udział w konkursie należy jedynie zgłosić swój udział, polubić fanpage bloga i wydawnictwa Rebis, odpowiedzieć na proste pytanie: Czemu to właśnie Ty powinieneś/powinnaś wygrać w tym konkursie?
  3. Konkurs trwa od 12 czerwca 2017 roku do 16 czerwca 2017 do godz. 23.59
  4. Zwycięzca zostanie wybrany przez organizatora do trzech dni po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń (17-19.06.17r).
  5. Nagrodą jest seria książek Niny Majewskiej-Brown o Ninie Braun. (Wakacje, Zwyczajny dzień, Jak się nie zakochać, Nina)
  6. Fundatorem nagrody jest Dom Wydawniczy Rebis
  7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy, którzy podpiszą się imieniem/nickiem i wypełnią formularz. 
  8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
  9. Na kontakt mailowy od zwycięzcy czekam 3 dni (kontakt: sebestien22[małpa]gmail.com). Po upływie tego czasu - nagroda wędruje do innej osoby.
  10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
  11. Miło będzie, jeśli udostępnicie post konkursowy z fanepage na facebook'u

Formularz
Zgłaszam się
Polubiłem/am jako: 
Odpowiedź na pytanie:


Powodzenia!
Sebastian

15 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Polubiłam jako Dagmara Kowalewska
    Bardzo bym chciała wygrać, bo wszędzie głośno o tych książkach, a ja burak ich nie znam. Wstyd!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Polubiłam jako: Iza Wyszomirska
    Odpowiedź na pytanie:
    Chciałabym przeczytać tę serię, ponieważ zbliża się lato i czuję, że te książki idealnie by w ten ciepły klimat się wpasowały. Poza tym nie znam jeszcze twórczości autorki, a bardzo lubię czytać polską literaturę. Ba! Ja nawet czytam prawie, że samą polską. I jeszcze jeden powód - po przeczytaniu recenzji, jestem pozytywnie nastawiona i zaintrygowana tą serią. Sroka ze mnie okładkowa... te książki są tak ładnie wydane i kolorowe, że już samym wyglądem skradły moje serce. A co w środku? Jestem bardzo ciekawa czym autorka by mnie zaskoczyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Polubiłem/am jako: Martyna C
    Odpowiedź na pytanie: Dlaczego chciałabym wygrać? Otóż dlatego bo wygrywać lubi każdy, a ja nie jestem od tego żadnym wyjątkiem. ;) Widzę ciekawą serię i nie mogę przepuścić okazji, dlatego próbuję i mam nadzieję, że szczęście się do mnie tym razem uśmiechnie. Każda książka jest warta starania, nawet jeśliby i miało ono pójść na marne. Jeśli nie próbujesz to nic nie masz. Tak samo jest z czytaniem. Dopóki nie zasmakujesz jakiegoś gatunku to się nie przekonasz czy Ci się spodoba. Ja więc próbuje swoich sił w konkursie by się przekonać czy wygram tą niezwykłą na pierwszy rzut oka serię ;) Czy dowiem się czy jest niezwykła i na drugi rzut oka to się okaże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Polubiłem/am jako: Agnieszka Szwenk
    Odpowiedź na pytanie: Nic tak nie koi skołatanych nerwów jak wieczór z dobrą książką (a z czterema jeszcze bardziej) i aromatyczną kawą. Kiedy czytam troski dnia codziennego odchodzą w dal, przestaje myśleć o pracy, finansach, problemach rodzinnych. To wszystko jest poza mną, gdyż wkraczam w świat, który stworzyła dla mnie autorka i w którym moje osobiste rozterki nie istnieją. Taki relaks ułatwia mi zasypianie i odniża poziom hormonów stresu.
    Więc poproszę o ten piękny zestawik na poprawę mojego samopoczucia i zdrowia psychicznego 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Polubione jako:Edyta Synyszyn
    Odpowiedź na pytanie:dlaczego ja powinnam wygrać? Hm jestem szaloną wariatką,która cała zatraca się w świecie książek. To moja pasja,hobby,relaks i miłość. Zrozumie tylko drugi książkoholik😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Polubiłam jako Sylwia Waligóra

    Obudziłam się nad ranem - był to niby "Zwyczajny dzień", a przynajmniej tak mi się wydawało. Spoglądając w kalendarz ze zdziwienia szerzej oczyska otworzyłam, ponieważ właśnie zaczęły się "Wakacje"! Uradowana zajrzałam do salonu, gdzie na okrągłym stliku czekała na mnie tajemnicza paczuszka. Podchodząc spostrzegłam na niej pięknie wykaligrafowany napis "Nina". Z drżeniem rąk delikatnie odpakowałam zawiniątko i aż krzyknęłam z niedowierzania, radości i szczęścia: wewnątrz bowiem znalazłam aż cztery fantastyczne książki! I "Jak się nie zakochać" w tak cudownie rozpoczętym dniu?!
    Powinnam wygrać te książeczki, by sen prawdą się stał😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)! Polubiłam jako Karolina Grzybek.
    Dlaczego ja powinnam wygrać ten pakiet? No cóż, nie będę ukrywać, że jestem molem książkowym i uwielbiam czytać. Zazwyczaj sięgam po literaturę zagraniczną, jednak od pewnego czasu powoli poznaję polskich autorów i muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskakują. Twórczości Niny Majewskiej-Brown nie miałam jeszcze okazji poznać, a bardzo mnie ciekawi. Książki wydają się być idealnymi egzemplarzami na wakacje, a jakby nie patrzeć, kalendarzowy początek lata zbliża się wielkimi krokami :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :D
    Polubiłam jako: Margareta
    Odpowiedź na pytanie:
    Dlaczego ja? Nie muszę mówić, że kocham książki, gdyż biorę udział w tym konkursie. Ale najważniejszym powodem jest to, że chcę zapełnić swoją biblioteczkę i swoją głowę, nową książką tym samym nową przygodą, której po prostu jestem bardzo ale to bardzo ciekawa! To jeden z gatunków literackich, które uwielbiam zaraz po fantastyce ;p A na dodatek, to książka napisana przez polską autorkę, a nie mam ich dużo, gdyż nie wszyscy sprawiają, że mam ochotę po nie sięgnąć, jednakże ta seria jest tą której pragnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :) Polubiłam jako Nela Radoń ;)
    Podobnie jak Nina jestem matką dwójką dzieci i jestem żoną. Nie wyobrażam sobie straty jaką przeżyła Nina. Chciałabym poznać jej historię i dowiedzieć się jak sobie poradziła w tak trudnych życiowych chwilach. Chciałabym się przekonać jak można wyjść z żałoby i zacząć życie od nowa, gdy nie ma już ukochanej osoby u Naszego boku. Nina się podniosła i znalazła na nowo szczęście. Opis cyklu książek jest fantastyczny i zachęca do zapoznania się z Nimi. Chciałabym je wygrać by móc razem z Niną przeżyć jej życiowe zawirowania. Chcę płakać i śmiać się czytając te książki, wpatrując się w moje śpiące dzieci i męża, uzmysławiając sobie ile ja mam szczęścia ;)
    Nela Radoń ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Zgłaszam się
    Polubiła jak Olga Nowak
    Po prostu chcę przeczytać tę książki. To moje ulubione zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    Polubiłam jako Karola Jenderko
    Interesująca recenzja sprawiła, że myślę ciągle o tej serii. Podejrzewam, że nie byłabym w stanie zrobić dnia przerwy między poszczególnymi tomami. Losy głównej bohaterki wydają się być nieprawdopodobnie intrygujące, a zarazem takie ludzkie i swojskie ot po prostu zwyczajne życie. A jednak jest w tych książkach coś co ciągnie mnie do nich jak muchy do g..a ;) Chyba mi też udzieliła się ta letnia wakacyjna atmosfera. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pytanie czemu to ja powinnam dostać ten pakiecik odpowiedz jest prosta - kocham czytać książki. Teraz wakacje wiec dużo czasu będę miała na czytanie. Oddam się w pełni książka i musze zostać natchnieta. Dzięki książkom odrywam się od życia codziennego. Wchodzę w lepszy świat i jest lepiej. Wiec dlatego ja powinnam zdobyć te książki ;) Czytałam dużo o tych książkach ale niestety nie miałam okazji sama ich przeczytać. Dlatego tez zgłaszam się w konkursie ^^ pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń