środa, 14 czerwca 2017

Jesteś obok mnie "Anioły istnieją naprawdę" Ptolemy Tompkins i Tyler Beddoes


Anioły istnieją naprawdę to książka przypominająca nam o istnieniu bytów, które nazywamy a n i o ł a m i.
Jakiś czas temu dostałem książkę od wydawnictwa Samsara pt. Anioły istnieją naprawdę. Wierzę w istnienie aniołów, więc nastawiłem się na książkę jak do książki o wiadomym, ale nie!
Uświadomiłem sobie, że w moim życiu anioły ingerują na każdym kroku. Autorzy podają przykłady z kilku niewytłumaczalnych sytuacji, gdzie główną rolę musiały odegrać byty nadprzyrodzone. 


Ptolemy Tompkins



Jest autorem bestsellerowych książek, w tym kultowego, znanego na całym świecie reportażu Niebo istnieje naprawdę. Przez dziesięć lat pisywał do najbardziej znanego czasopisma o aniołach "Angels on Earth". Jego artykuły pojawiały się również w najbardziej znamienitych magazynach. Mieszka w Nowym Jorku z żoną i trzema przybranymi córkami.



Tyler  Beddoes





Jest funkcjonariuszem departamentu policji w Spanish Fork w stanie Utah. Wielokrotnie nagrodzony za spełnienie wzorowej służby, został również wóróżniony przez burmistrza miasta oraz Kongres Stanów Zjednoczonych za swoje zaangażowanie w ratowanie życia Lily Groesbeck. Obecnie mieszka w Elk Ridge ze swoją żoną i dwójką dzieci.

We wstępie już dostajemy informacje o osobach, które doświadczyły istnienia tych istot. Właściwie pojedyncze rozdziały są tylko przykładami na istnienie aniołów, ale dopiero przeczytanie całej książki pokazuje nam swoją prawdziwą wartość. Przesłanie książki wyobrażam sobie jako wolno opadające pióro. W końcu to piórko dotknie ziemi i zostanie tam, albo zwieje je wiatr. Tak samo jest z przesłaniem. Prędzej czy później trafi do nas prawda o istnieniu Aniołów, tylko czy pozwolimy jej zostać?

Oprócz wartościowego przekazu książka ma też piękną okładkę. Subtelną, ale idealną. Naprawdę bardzo mi się podoba.


Obraz Aniołów autor tłumaczy na podstawie własnych doświadczeń, wiedzy, przeczytanych książek i głębokiej wiary. To dzięki tym elementom wizerunek Aniołów wygląda bardzo realnie. 

Dzięki tej książce pytania dotyczące Aniołów znajdą odpowiedź. W każdym rozdziale pojawiają się cytaty właśnie o tych bytach. Bardzo budują i pasują do historii, choć czasami miałem wrażenie, że autor znalazł jakiś fajny cytat i na siłę chciał go wepchnąć w treść.

Podsumowując.
Książka wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Jestem zadowolony z czasu spędzonego nad czytaniem. Świat jest piękny a chronią nas Anioły. W mojej ocenie książka zyskuje 8/10 pkt.



Za przeczytanie dziękuje wydawnictwu:

2 komentarze:

  1. No i mnie zaciekawiłeś tą książką :-) Ja mogę polecić książkę "Zatrzymać dzień", którą moim zdaniem powinni przeczytać wszyscy. Wnosi tak wiele dobrej energii i motywuje życiowo. Serdecznie polecam i pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww, przeczytałem opis "zatrzymać dzień" i już wiem co kupię przy najbliższych zakupach 😍
    Dziękuję za propozycję ^^
    Bardzo się cieszę, że Cię zaciekawiłem ;)

    OdpowiedzUsuń