sobota, 4 lutego 2017

2016 w pigułce, czyli podsumowanie roku // Sebastian


Jest to mój pierwszy rok w blogosferze. Wszystko zaczęło się w lutym...

Tydzień przed feriami zadzwoniła do mnie Dominika i powiedziała, że prowadzi bloga. I tak się zaczęło. Najpierw miałem być od strony technicznej (reklama, zapisywanie wszystkiego w zakładkach itd) ale z czasem stwierdziłem że chcę pisać 😼 
Przyznam się, że na początku nie wiedziałem jak się pisze recenzję. Dlatego zacząłem beznadziejnej, teraz się trochę rozwijam co można zauważyć. Wiem, że piszę krótko, ale w końcu to się zmieni i będę więcej opisywał 😂
Dobra, wracając do podsumowania.
Pojawiła się pierwsza recenzja. Odkąd dołączyłem do bloga, stworzyliśmy tak naprawdę nową stronę.
Założyliśmy fanepage i instagrama blogowego.
W ciągu tego roku nawiązałem swoją pierwszą współpracę recenzencką z wydawnictwem CzyTam, później jeszcze jedną z Domem Wydawniczym Rebis. Była to jedna z najlepszych rzeczy jakie mi się przydarzyły!
W ciągu tego roku przeczytałem 47 książek z czego 23 zrecenzowałem.
Pojechałem po raz drugi na Targi Książki w Warszawie na których pierwszy raz się porządnie obłowiłem!
Działanie na blogu przyczyniło się też do mojego osobistego rozwijania. Zacząłem montować filmy i zabrałem się na poważnie za fotografią, którą lubiłem już od kilku lat.

Myślę, że był to udany rok. Mój pierwszy rok w blogosferze :)

2 komentarze: