środa, 12 lipca 2017

#TOP 3 KSIĄŻEK, NA KTÓRYCH SIĘ ZAWIODŁEM


Przypomnij sobie ile razy miałeś takie "WOW! Piękna okładka, super opis. Zakochałem się!" a później okazywało się, że to zwykły klump albo zwykła średniawka niskich lotów?
Ja też tak miałem. Zapraszam na Top 3 książek, na których się zawiodłem...



3
Jak każdy chłopiec sięgałem kiedyś po komiksy. Pamiętam, że były one z przygodami o Kaczorze Donaldzie. Bojku, jakie to było dno. Otworzyłem komiks na przypadkowej stronie i po chwili ciszy powiedziałem "Obrazki? W książce?" I odłożyłem. Serio. To wszystko na temat moich przygód z komiksami. Można się śmiać, pozwalam. Tak naprawdę od małego książki, które czytałem opierały się na literach, zdaniach, rozdziałach. Nie lubiłem obrazków. Teraz przeglądając podręczniki (zwłaszcza te od historii) skupiam się głównie na obrazkach, bo nigdy nie wiadomo o jaką postać zapytają na sprawdzianie...

2
W późniejszych latach, sięgnąłem po książkę, którą nawet zrecenzowałem (a raczej próbowałem, bo recenzją nazwać się tego nie da). Mowa tu o książce "Na drugą stronę". Pomysł fajny, ale realizacja... zawiodłem się. no po prostu nie pykło. Ból, który pomaga użytkować dar... Dziwne...



1
Z całym szacunkiem i miłością do J. K. Rowling i do Harrego Pottera, ale "Przeklęte dziecko" nie powinno mieć według mnie miejsca. No co to było... 
Jeśli nie napisała tego Rowling, to nie wiem, czemu ktoś podjął się kontynuować jej dzieło. Ta seria się już skończyła. Dopóki autorka nie napisze  kolejnej części, to takowej nie przyjmuję. Ja wiem. Może trochę przesadzam, ale nie tak to powinno wyglądać. Gdyby autorka napisała kontynuację w oparciu o swoje wpisy na blogu, byłbym wniebowzięty. Serio. Poza tym okładka. No co ona ma przedstawiać, bo ja tego nie czuję. Że przeklęte dzieci się trzyma w gnieździe? No aha...



A na jakich książkach wy się zawiedliście?
Sebastian

5 komentarzy:

  1. Ja z kolei kiedyś zaczytywałam się w komiksach z Kaczorem Donaldem, co może było dość niecodzienne ze względu na fakt, że jestem dziewczyną. Teraz za to ową miłością zapałał mój brat, a ja przyglądam się temu, gdyż dawno zaprzestałam przeglądania komiksów. Aktualnie rządzą powieści tylko z tekstem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy lubią komiksy a inni nie. Ja się przyznam, nie wiem jak czytać komiksy. Albo tekst albo obrazki 😂
      Pozdrawiam 💟

      Usuń
    2. Ja też lubiłam te komiksy :D

      Usuń
  2. A u mnie na przekór "nowy" Potter zyskał zaszczytne miejsce w sercu. Może dlatego, że przygarnę wszystko z tego świata xd
    A w ogóle to fajny pomysł na zestawienie :D

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem potterhead od kilku lat i dla mnie książkowe przygody z tamtego świata zakończyły się w insygniach. Może dlatego tak krytycznie podszedłem do przeklętego dziecka

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń