poniedziałek, 12 czerwca 2017

#Top 3 BOHATERÓW NEGATYWNYCH



Jedni lubią dobrych, inni lubią złych bohaterów. Przyznam się, że też mam swoje ulubione czarne charaktery. Spośród nich wybrałem 3, którzy na swój sposób najbardziej wryli mi się w zwoje mózgowe.




3
Na trzecim miejscu znalazł się czarnoksiężnik z książki "Potworna". Od początku wydawał się przyjemnym facetem. Były jednak chwile, które wprowadzały mnie w niepewność. Właśnie tak doszedłem, kim jest naprawdę. Wydawał się taki bezbronny i taki spokojny a w rzeczywistości był diabłem wcielonym...


2
Znacie Percy'jego Jacksona? Jeśli nie, to musicie go poznać, jeśli tak to zapewne znacie Lucke'a. Ten chłopak, który był sprawcą wszelkiego zła i problemów. Wiem, że są dziewczyny, które dla niego przeszłyby na ciemną stronę. Nieźle, jednak jak bardzo trzeba mieć narąbane w głowie, żeby chcieć zniszczyć cały świat? Chyba nigdy się nie dowiem...


1
Z racji, że jestem Potterhead i swoje u ślizgonów wysiedziałem, musiałem w tej top 3 dać Malfoy'a. No bądźmy szczerzy. Ile jest tu fanów Dracona? Znalazło by się kilkoro ;)
Swego czasu też miałem fazę na niego... Utożsamiałem się ze ślizgonami, lecz te czasy minęły a Malfoy jak był, tak i jest, i będzie czarnym charakterem znanym tak bardzo, jak Voldemort. 

To wszystko w tej Top 3 czarnych charakterów. Jestem ciekawy waszej trójki. Czy znajdzie się w niej ktoś z powyższych postaci? 
Miłego dnia!


Sebastian

6 komentarzy:

  1. Ja również nie lubiłam Malfoya, niezwykle denerwował mnie ten bohater, ale z drugiej strony gdyby nie on, to seria o HP nie byłaby tym czym jest. Postać Malfoya przyczyniła się niewątpliwie do moich emocji i zdecydowanie taki bohater był potrzebny tym książkom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie Lucke! Jak ja go nie znoszę :D Naprawdę cieszę się z zakończenia tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał w sobie coś... psychicznego 😂

      Usuń
  3. Nienawidzę Malfoya, żaden czarny charakter mnie nie irytuje jak on. Kocham Bellatrix, tym bardziej za świetną grę aktorki, ale Draco to jest kretyn jakich mało. :D
    A niestety reszty czarnych charakterów nie znam. Muszę w końcu dorwać się do twórczości Ricka Riordana! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat dzieli się na tych co lubią Malfoya i na tych co go nie lubią, hahaha.
      Koniecznie musisz! Zachęcam do zapoznania się z Apollo i jego przygodami ;)

      Usuń