piątek, 31 marca 2017

PRZEDPREMIEROWO ciężki "Grzech" Nina Majewska-Brown



Co się stanie, gdy tajemnica skrywana od ponad dwudziestu lat ujrzy światło dzienne? Jakie niebezpieczeństwo skrywają Koniuszki i czego boją się mieszkańcy wsi? Historia matki poszukującej prawdy właśnie się zaczęła...




Przedpremierowa powieść Niny Majewskiej-Brown wprowadza nas w świat Aleksandry. Matki szesnastoletniej Moniki, która przechodzi okres buntu. Kobieta jest po rozwodzie z Pawłem, który zamieszkał dwie klatki od Aleksandry z bardzo młodą inną kobietką, do której Ola czuje bardzo negatywne uczucia. Główna bohaterka jest nauczycielką w miejskiej szkole.
Jak pewnie zauważyliście, zacząłem czytać ostatnio kryminały szeroko rozumiane. "Grzech" jest kolejnym tytułem, który wprowadza mnie w świat zagadek i morderstw.


Nina Majewska-Brown



Nina Majewska-Brown zadebiutowała powieścią „Wakacje”, potem wydała kolejne części „Zwyczajny dzień” oraz „Jak się nie zakochać”. To opowieści o losach barwnej bohaterki, Niny Braun, kobiety po przejściach.

Początki bywają trudne...
 Autorka zmienia punkt widzenia w zależności od miejsca. Raz narratorem jest Aleksandra a raz trzecia osoba, znająca uczucia bohaterów mieszkających w Koniuszkach. Na początku było to mylące, ale z czasem przyzwyczaiłem się do ciągłej zmiany  narracji.

Pani Majewska-Brown porusza problemy aktualne. Uchodźcy, homoseksualizm, dojrzewanie nastolatków i inne sprawy przeplatają się w większym, bądź mniejszym stopniu przez życie Aleksandry i jej córki. Styl pisarski przywodzi na myśl Camillę Läckberg. Przynajmniej tak twierdzą inni. Jeszcze nie czytałem jej książek, ale zamierzam to zrobić ;)

Uwaga. Najważniejsza rzecz. Możliwe, że są osoby, które tak jak ja lubią przeczytać ostatnie zdania z książki. Ogromna prośba. Nie róbcie tego, bo zepsujecie sobie całą zabawę. Ja tak zrobiłem i bardzo teraz jestem na siebie zły. Powiedzmy, że będzie to dla Was ćwiczenie silnej woli 😜

Podsumowując...
Grzech sprawił, że czas przyspieszył i nagle "godzinka książki przed snem" zamieniła się w noc z książką. To bardzo dobrze, że autorka tak wciąga swoimi książkami czytelnika. Bardzo spodobała mi się powieść wzrastającej gwiazdy kryminałów. W mojej ocenie książka uzyskuje 9/10pkt.


Premiera już 11 kwietnia!

Za przeczytanie książki
dziękuje wydawnictwu:



Sebastian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz