środa, 4 stycznia 2017

Książkowe gadżety, czyli pakiet mola książkowego


Witajcie. Czasami jest tak, że do fajnego czytania przydałyby nam się gadżety. Co się kryje pod tym słowem? Zapraszam Was do zapoznania się z książkowymi gadżetami i moim zdaniem o nich.

1. Zakładki magnetyczne

Są dużo bardziej poręczne niż zwykła zakładka. Jeśli trzymasz książkę luźno i do tego grzbietem do góry papierowa zakładka może wypaść, przy magnetycznej jest to niemożliwe! Oprócz tego są małe i możemy zaznaczyć zdanie na którym skończyliśmy czytać, jeśli kończymy gdzieś w środku strony.

2. Ciuchy

Fajnie jest iść przez miasto i zobaczyć kogoś w koszulce z napisem "Zaczytana jestem, a co?" czy innym książkowym tekstem. Utwierdza to innych, że ludzie jednak czytają :D Oprócz tego jest możliwość spotkania kogoś, kto też lubi czytać i (kto wie) może wyjdzie z tego jakaś głębsza znajomość? ^^


3. Torby lniane

Idąc do biblioteki często potrzeba czegoś do schowania ich. Świetnie się tu sprawdza lniana torba na długim uchu. Spełnia podobną funkcję co ciuch. Wygląda lepiej niż plecak na plecach. Zauważyłem też, że torby lniane są modniejsze niż plecaki, czy torby na ramie. Coraz więcej ludzi widuje z torbą...


4. Podpórki na książki

Dobrze się sprawują w bibliotekach, jednak czy w domu też? Oczywiście!
Popatrzyłem w internecie i dużo osób kupuje takie designerskie podpórki w różnych kształtach. Wygląda to nawet fajnie, ale według mnie nie potrzebne. Fajnie wyglądają książki w artystycznym nieładzie.



5. Kubki

Czyż ciepły napój nie smakuje lepiej w naszym ulubionym kubku? Jeśli jeszcze nasz kubek będzie miał książkowy napis, to łączymy przyjemne z pożytecznym! I jak tu można się oderwać od lektury, jeśli pod nosem mamy ksiażkę a obok piękny książkowy kubek ^^



6. P-Hooks

Pierwszy raz się z tym spotkałem i powiem, że wielkie "Wow!". Jest to świetna zakładka. Myślę, że nie tylko mi się spodobała :D Wygląda to nawet fajnie i do tego łatwo nam wydostać książkę ściśniętą na półce pomiędzy innymi. 


7. Okulary z LEDami

Ten gadżet mnie rozbawił. Jest to nawet fajny pomysł, ale niestety niepraktyczny bo psuje się wzrok szybko. Od dawna wiadomo, że najlepiej czytać przy świetle dziennym a jeśli nie mamy takiej możliwości, to przy świetle sztucznym oświetlającym całe pomieszczenie (nie punktowe).


8. Rozwieracz stron
Może wydać się nie potrzebne, ale spróbujcie czytać książkę na plecach za pomocą jednej ręki. Wtedy uświadomicie sobie jaki ktoś był mądry! :)




9. Stemple

Idealne dla mnie! Często pożyczam książki i na kartce zapisuje jaką pozycje komu pożyczyłem. Po zakupie takiego stempla mam pewność, że ksiązka prędzej czy później do mnie trafi! ;) Gdzieś zobaczyłem, że koszt takiego stempla to 40 zł. Jak myślicie, cena warta produktu?


To już wszystko w tym gadżetowym wpisie. Napiszcie w komentarzu jakie gadżety Wy macie, lub chcecie sobie kupić. Ja osobiście mam: zakładki magnetyczne, torby lniane i rozwieracz stron. :)

Sebastian

9 komentarzy:

  1. Kocham i zbieram zakładki i magnetyczne i zwykłe, a w najbliższym czasie planuje kupić sobie rozwieracz stron. Bardzo przydatny gadżet! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwieracz do książek jest świetny 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałabym się zaopatrzyć w jakąś zakładkę magnetyczną, bo mam tylko zwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatne :D
      Zawsze jest większe prawdopodobieństwo, że nie wypadnie ^^

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę P-Hooks, ale wygląda to ciekawie :D A zakładki magnetyczne rzeczywiście są o wiele bardziej poręczne i praktycznie niż te papierowe! Muszę sobie jeszcze zafundować taką lampeczkę do czytania w nocy i będę szczęśliwa ^^

    http://guide-to-the-world-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluję teraz na etui na książki.

      Usuń
    2. Też pierwszy raz spotkałem się z P-Hooks przy szukaniu ciekawych gadżetów.
      O taka lampeczka jest przydatna, ale oczy się psują ;-;

      Usuń
  5. Wszystkie gadżety jak najbardziej przydatne ;) A kubki..po prostu cudne!

    Pozdrawiam, camilleshade :)
    camilleshade-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam chcę upolować jakiś ładny kubek. Chyba muszę zajrzeć na epic 😂

      Usuń