sobota, 16 lipca 2016

Social Media Book Tag



Ostatnio spodobało mi się robienie tagów. Tym razem zapraszam Was do TAGu, który robię sam. Myślałem długo jaki by tu Tag zrobić i stwierdziłem, że będzie nim Social Media Book Tag.

Nie przedłużając już zacznijmy więc!


Twitter - Ulubiona krótka książka

Moją ulubioną książką, którą przeczytałem naprawdę szybko, bo w parę godzin jest Książę Mgły. Moja pierwsza myśl jak ją zobaczyłem to było stwierdzenie "Phi, pewnie nudne..." a tu taki zaskok. Jak widzę inne książki Carlosa Ruiza Zafona od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :) (recenzja)

Facebook - Książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać

Bardziej poczułem wstyd, że dopiero teraz ją przeczytałem. Mówię o Hobbit. Książka o której słyszałem wiele i ciągle. No w końcu należało ją przeczytać, chociaż dla świadomości, że się nie wyróżniam ;)

Tumblr - Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne

Ooo Tutaj padło na książkę Magnus Chase i bogowie Asgardu: Miecz Lata. Dla sprostowania. Książka nadal nie jest popularna, ale ja wiem, że to się zmieni! (recenzja)

MySpace - Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie


Świetnie! Jest książka, którą przeczytałem, ale czy mi się podobała czy nie to już nie pamiętam. Jedyne co pamiętam to to, że była ona w twardej okładce i nadal stoi u mnie na półeczce. Mówię o książce pt. Zaklinacz koni oczywiście. 
PS Jestem ciekaw Waszych opinii o tej książce. Co o niej myślicie?

Instagram - Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie

No oczywiście, że Apollo i boskie próby. Jest to perełka w moich małych zbiorach. Ta okładka jest piękna a co ważniejsze moja ^^
 Czeka sobie spokojnie aż skończę czytać Pozaświatowcy

YouTube - Książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć

Chciałbym zobaczyć ekranizację Jedyny i Niepowtarzalny Ivan. Bardzo lubię oglądać filmy o przyjaźni człowieka i zwierzęcia i w ogóle o zwierzętach, które są głównymi bohaterami.

GoodReads - Książka, którą polecasz wszystkim

Bardzo gorąco polecam książkę Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń! 
Opisuje ona życie Nick'a- mężczyzny bez nóg i rąk, który się naprawdę nie poddał i jest Niezwyciężony.




Polecam Wam też ten TAG w wykonaniu Rob$ona! Bardzo pozytywnego człowieka :)




A kogo ja nominuję?

Sebastian

4 komentarze:

  1. Uuu nominacja nominacja ! :D Super tag, już kiedyś na niego wpadłam, więc chętnie zrobię :D Jeśli chodzi o Twoje odpowiedzi to niestety nie mam się za bardzo jak odnieść bo większości nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuziu, jak mogłaś klasyku nie czytać? :D

      Usuń
  2. Kolejna nominacja, nie wiem kiedy ja to ogarnę ;) Dzięki, postaram się :) Z książek, o których piszesz czytałam tylko "Hobbita" ale to było lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, wierzę w Twoje zdolności i wiem ze do końca wakacji się wyrobisz; )
      Pozdrawiam! :*

      Usuń