środa, 20 lipca 2016

Poczuj Lato Book Tag

Zostaliśmy nominowani do zrobienia Poczuj Lato Book Tag. Dziękujemy za nominację Kulturalnej Szafie. Z przyjemnością go zrobimy, zwłaszcza, że na naszych półkach mamy pozycje, które czekają na swoją kolej. Lato w pełni, choć z tą pogodą rożnie bywa, ale może ten tag sprawi, że na słońce nie będziemy narzekać. Zapraszamy ma powiew lata u chyba ostatniego bloga, który jeszcze tego nie zrobił...



Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.

S: Książką, którą chcę przeczytać w wakacje jest Zły Jednorożec. Dostałem ją od Granice.pl na konkursie. Czeka niecierpliwie na swoją kolej.
D: Żeby to tylko jedna seria. W te wakacje mam naprawdę ambitne plany, dlatego myślę, że "Eperu" i "Habbatum", "Promyczek" i wreszcie, bardzo już osławiony "Dwór cierni i róż". Będę też polować na ciekawe książki ze współpracy recenzenckiej z wydawnictwami. Tam zawsze można złowić perełki.
Książka z żółtą lub niebieską okładką.

S: Hmmm. No tu stawiam na Podwodny Świat: Mroczny Dar. Akcja rozgrywa się w wodzie, więc i okładka musiałaby być niebieska.
D: Trochę takich książek już w swoim życiu przeczytałam. Niech będzie "Przebudzona o świcie" C.C. Hunter. Na okładce jest wodospad, więc siłą rzeczy okładka musi być niebieska. A co do żółtego, to chyba nie mam takich książek. Ale chyba, być może coś by się znalazło.
Twój plażowy must have.

S: Moim plażowym must have są wszystkie części HP. Tak, jestem Potterhead, a nie mam żadnej części Harrego </3 (Oprócz tej ilustrowanej).
D: Jeżeli chodzi o książki przeczytane to zdecydowanie "Real", bo na plaży nigdy nie jest za gorąca, a to dzieło podnosi temperaturę. A jeżeli chodzi o książki, które w moich łapkach są, ale czekają na swoją kolej to zdecydowanie "Wyklęta" Joss Stirling. Dlaczego? Bo jej poprzednie książki pokochałam i wiecie jak każdy typowy książkoholik che przeczytać wszystko autorstwa osoby, w której się zakochałam.
Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.

S: Tutaj powiem szczerze, że mam problem. Książka, która kojarzy się z wakacjami... Myślę, że zostanę tutaj na Hobbit Niezwykła Podróż.
D: Zdecydowanie "Moje życie obok" Huntley Fitzpatrick. Oczywiście ta książka jeszcze przede mną, i pewnie jeszcze długo poczeka, bo będę polować na nią w bibliotece.
Ta roślinność i promienie słoneczne to zdecydowanie lato. Uroku dodaje też jakże energetyczny kolor dziewczyny przedstawionej na okładce. 
Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.

S: Apollo i boskie próby. Zdecydowanie. Dostałem książkę jako nagrodę na koniec roku szkolnego. Jeszcze nigdy nie cieszyłem się aż tak z jakiejkolwiek książki!
D: "Zawód:wiedźma" Olgi Gromyko. Podczas Targów Książki w Warszawie na Spotkaniu Blogerów był tylko jeden egzemplarz przeznaczony dla osoby, która tę książkę zrecenzuje. Chętnych było wielu, powiedzmy szczerze prawie wszyscy, a udało się to mi... Szczerzyłam się długo po powrocie do domu i szczerzę się nadal kiedy tylko spojrzę na półkę i widzę książkę :D 
Książka, przez którą wylałeś może łez.

S: No to ja tutaj spasuje. Nie czytam romansideł. Chociaż... W jednej książce uroniłem łzy. Był to oczywiście Harry Potter. A kiedy?
No, podczas śmierci Snape'a i wtedy, kiedy zamknąłem Insygnie Śmierci i uświadomiłem sobie, że to ostatnia część!;
D: No i tutaj publicznie opieprzę Sebastiana. Romansidła, serio romansidła? W tym momencie postawiłam sobie za punkt honoru pokazanie wszystkim, że na każdej książce można płakać. Wszystko zależy od czytelnika. Hmmm... Mam "Śnieżynki" Liliany Fabisińskiej. To było piękne... 
Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć.

S: No to tutaj Alicja w Krainie Czarów. Herbatka u królika.
D: No tutaj oryginalna to raczej nie będę... 
Magnus, ach Magnus i te jego czarodziejskie imprezy. Przepych bogactwo i te nieziemskie istoty. No i będzie tam Alec...
 Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.

S:  Tutaj podam książkę Mój nauczyciel jest wampirem. Jest to bardzo prosta książka. Naprawdę, ciągle się zastanawiam co mnie skłoniło do przeczytania jej... (recenzja już niedługo na blogu)
D: "Syrena"Kiery Cass. Wszystko do bólu przewidywalne. Miałam tego po prostu dość. Jeżeli to czytaliście, to jestem bardzo ciekawa czy macie podobne zdanie. Bo ja... Klump roku.
Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.

S: Czy jest inna opcja niż Oskar i Pani Róża? Oczywiście książkę przeczytałem i za każdym razem rozumiałem ją inaczej. 
D: A tutaj chyba będę oryginalna. Ja musiałam dojrzeć do serii "Delirium" Lauren Oliver. Kiedy ją po raz pierwszy przeczytałam kilka lat temu wydawała się mi się po prostu straszna. A kiedy czytałam ją kilka miesięcy temu już mi się taka nie wydawała.

To już wszytko w tym Tagu. Mamy nadzieję, że Wam się podoba. Jeszcze raz dziękujemy za nominację Zuzi.

My natomiast nominujemy:



Tag autorstwa



Dominika i Sebastian

8 komentarzy:

  1. Hej! Nasz blog nominował się do akcji "Liebster Blog Award"
    Zapraszam po więcej informacji http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award_21.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Wielkie dzięki za nominację. Co prawda nie wiem kiedy to wszystko ogarniemy, ale z wielką chęcią zrobimy. Nominacja od dwójki dla dwójki :D
      Pozdrawiam,
      Domi

      Usuń
  2. Uuu :D Super, że go zrobiliście i Wasze odpowiedzi też są świetne, ale no Sebastian serio? Romansidło? Jakbyś nie zauważył to wybrałam Wyznania gejszy, które okey, mają wątek romantyczny ale jednak głównie skupione są na przemianie w gejszę i na pięknie Japonii tamtego okresu. Phi! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale :D Trochę nam zajęło zrobienie tego Tagu, a tu już w kolejce następne. A co do Sebastiana to robimy masowe hejty za tą odpowiedź :P

      Usuń
    2. Czepiacie się jak rzep. Phi ;_;

      Usuń
  3. Ja właśnie jestem w trakcie czytania Harry'ego pottera, ale tym razem w oryginale po angielsku i muszę powiedzieć, że to uwielbiam <3 Ach, strasznie zazdroszczę Apolla, sama muszę go w końcu upolować, ale słyszałam, że ma dużo spoilerów z Olimpijskich herosów, a nie przeczytałam jeszcze wszystkich części :/
    A za te romansidła normalnie strzelam focha xD Książka wcale nie musi posiadać wątku romantycznego, by wywołać łzy. Ja sama reaguję płaczem głównie wtedy, gdy umiera mój ulubiony bohater, więc to nie ma nic wspólnego z romansem :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Harry'ego nie czytałam. Na koncie mam przeczytaną tylko pierwszą część i oczywiście wszystkie filmy :P
      A co do romansideł to jak na razie dziewczyny solidarnie strzelamy ogromnego focha:P
      PS. Bardzo fajny blog :D
      Pozdrawiam,
      Domi

      Usuń
    2. Ale no wiecie. Ja inaczej odbieram stratę ukochanego bohatera/bohaterki a inaczej Wy. Czaicie bazę? xD

      Usuń