piątek, 1 lipca 2016

Kat Falls- "Podwodny świat: mroczny dar"


Czy zastanawiało Was kiedyś jakby to było, gdybyśmy mieszkali pod wodą? Codzienne patrzenie w górę ukazywało by kolejne warstwy H2O i rozmazaną jasną plamę wysoko ponad nami.


Lodowate spojrzenie,
którym mnie obdarowała,
mogłoby odwrócić
efekt cieplarniany.

Jakie było moje pierwsze wrażenie? Ciekawa okładka i faktura. Z prawego dolnego rogu wyrasta roślina o innej fakturze niż cała reszta okładki. Moim drugim życiem jest pływanie, może właśnie dlatego tak bardzo chciałem kupić książkę o życiu pod wodą...
 Świat, w którym lodowce się roztopiły podnosząc poziom wody i zmuszając przy tym ludzi do zamieszkania pod powierzchnią. W tej książce spotykamy się z dystopią. Coś nowego na mojej liście książek. 
Tay poznaję Gemme. Dziewczyna mieszka na górze. On pod wodą, w kolonii. Może Wam się wydawać, że to będzie jakieś romansidło. Okazuje się nim nie być! Jakie przyjemne dla mnie zaskoczenie :D

Olśnienie spadło na mnie
jak grom z jasnego nieba.
Gdzieś już widziałem ten
masywny kark, te zacięte
wargi. Nie zmyliła mnie jego
ciemniejsza skóra. Nie miałem
wątpliwości. Żadnych.

Książka trzyma w napięciu i niepewności do , że ostatniej strony. Tak szczerze to nadal paru spraw nie ogarniam, ale mam nadzieję, że tajemnice będą dla mnie w końcu jasne. Sam pomysł jest świetny i oryginalny. Jeszcze nie spotkałem się z taką książką. Ogromny plus dla autorki za jakość pisania. Powieść nie jest przesiąknięta opisami co daje czytelnikowi trochę wolnej woli jeśli chodzi o interpretację. Moim zdaniem książka powinna dostać solidne 8/10 pkt. Według LubimyCzytać.pl zyskała ona 6 pkt.


Wydawnictwo




Sebastian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz